Najczęstsze pytania:
JAK MOŻEMY SIĘ ZINTEGROWAĆ?
- Jesteśmy dostawcą na Platformie DROPLO.COM, Baselinker, Sky-Shop, przez dostępne CSV, XML
Czy jest możliwość zakupów hurtowych w jeszcze lepszych cenach?
TAK!
1. podstawą naszej oferty hurtowej w lepszych cenach jest wąska grupa produktów dostępnych jako POLECANE / W PROMOCJI - na platformie CHH:
https://www.chh.pl/produkty-sprzedawcy/703/TECHONIC - CENY LEPSZE NIŻ CENY DROPSHIPPINGOWE - UWAGA - prosimy o zapytania mailowe w temacie konkretnych produktów którym są Państwo zainteresowani - zaproponujemy możliwie najlepszą cenę.
Jestem zainteresowany zakupem większej ilości sztuk, na co mogę liczyć?
Zawsze prosimy mailowo kierować zapytania na shop@techonic.pl - zaproponujemy możliwie najniższą cenę
Jakie są dodatkowe opłaty za obsługę dropshipping?
Koszt 4 zł brutto za spakowaną paczkę pokrywający pracę pracownika i materiały
Czy zapewniacie wsparcie posprzedażowe w razie dodatkowych pytań?
W razie dodatkowych pytań, chęci negocjacji, przedstawienia swojego punktu widzenia (z doświadczenia sprzedaży w tym modelu) zachęcamy do kontaktu mailowego shop@techonic.pl - odpowiadamy zawsze w czasie nie dłuższym niż 24h
W tematach pilnych dotyczących zamówień SKYPE: nick łukasz sklepjustbuy
Co jeszcze muszę wiedzieć?
- Z uwagi na opóźnienia synchronizacji stanów magazynowych, ilość dostępnych sztuk może odbiegać od realnego stanu magazynowego. W nielicznych przypadkach zastrzegamy możliwość zmiany ilości sztuk w zamówieniach (po uprzednim poinformowaniu kontrahenta), stosownie do możliwości aktualnego stanu magazynowego lub w ostateczności anulacji zamówienia
- jeśli z nadaną przesyłką jest problem - udzielamy wszelkiego wsparcia i informacji, jednak Państwo jako nadający muszą reklamować daną paczkę we własnym zakresie u przewoźnika
Czy obsługujecie zwroty?
Niestety, ale nie przyjmujemy zwrotów (najlepiej sprzedać je jako outlet bezpośrednio od siebie), bierzemy jednak pod uwagę taką możliwość w niedalekiej przyszłości
Jak wygląda fakturowanie?
Faktury: w chwili obecnej - 1 zakup = 1 faktura
docelowo w trosce o Państwa koszty - wprowadzimy fakturowanie terminowe zbiorcze, np. 1x w tygodniu.
Czy musimy podpisać umowę współpracy?
Nie wymagamy podpisywania umowy (jedynie zgoda RODO) - w załączniku skan, prośba o przesłanie wypełnionego formularza wraz z podpisem i możliwie pieczątką firmy
Wyślecie przesyłkę na mojej etykiecie?
Obsługujemy nadawanie na etykietach naszych klientów
Jaki jest czas realizacji zamówień ?
- Każdy produkt ma dedykowany indywidualny czas wysyłki w zależności od tego w którym naszym magazynie się on znajduje.
Deklarowany czas wysyłki dotyczy dni roboczych. Przeważnie zostaje on nadany dzień szybciej przed deklarowanym terminem. Cykl kolejnej doby liczony jest od godziny 11:00 Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w czwartek. Z kolei zamówienie z godz. 10:20 zostanie wysłane w środę.
- Dlaczego moje zamówienie z środy zostało wysłane dopiero w poniedziałek jeśli czas wysyłki był 3 dni?
Ma to związek z poprzednim pytaniem, mianowicie zamówienie złożone w środe po godzinie 12:00 bedzie traktowane jak zamówienie z czwartku a więc jego realizacja przypada na 3 dzień roboczy od zamówienia a więc wtorek (piątek 1. dzień, poniedziałek 2. dzień, wtorek, 3. dzień).
- Czy moge wystawiać produkty na na portalach typu #Allegro, #eBay, #Ceneo, #Empik, #ERLI, #Arena, #OLX, #Shopee i na domenach własnych ?
Tak, pamietaj jednak że wykorzystanie zdjęć niektorych producentów wymaga ich indwidualnej zgody. - Czy wysyłają państwo towar za granicę ?
Jeszcze nie, ale jak zaistnieje potrzeba przesyłki miedzynarodowe zostaną uruchomione. - Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?
Tak, wszelkie informacje łącznie z numerem listu przewozowego otrzymasz w @ oraz możesz sprawdzić na liście zamówień w ramach swojego konta. - Czy mogę zamawiać z opcją paczki za pobraniem (COD) ?
Tak, oczywiście, ale na własnej etykiecie przewozowej - Czy XML jest darmowy ?
Tak :) - Czy do paczek dołączamy ulotki, reklamy, banery itp.
Nie. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkty zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem, które nie jest sygnowane logami. - Czy cennik produktów jest stały ?
Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy. - Czy udzielamy rabatów w sprzedaży dropshipping ?
Tak. Udzielamy rabatów na nasz asortyment dla Klientów. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy, ale wstępnie przyjmujemy 15% - Czy udzielamy terminów kupieckich?
Nie, ale bierzemy pod uwagę rozważenie wprowadzenia tej opcji na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy - Czy współpracujemy z osobami bez firmy ?
Tak - Czy wystawiamy faktury VAT ?
Tak. Pracujemy tylko na FV elektronicznych - Co dalej gdy otrzymam dostęp do konta oraz rabaty?
Pozostaje nam rozpocząć owocną oraz długotrwałą współpracę. Po cierpliwym etapie wystawienia / opublikowania naszych ofert - czekamy na pierwsze zamówienia które z przyjemnością obsłużymy i wyślemy do Państwa klienta :)