Menu
Koszyk
Szczegóły współpracy

Dzień dobry :)

Dziękuję za zainteresowanie się naszą ofertą!

na wstępie: w razie pytań jestem do dyspozycji również poprzez WhatsApp - 783026636 - przeważnie wracam z odpowiedzią w ciągu kilkudziesięciu minut.

W razie czego zachęcam do kontaktu, wystawienia produktów i zamówień :)
Oferta dropshippingowa jest systematycznie aktualizowana oraz sprawnie przeprowadzana. Bez problemu mogą się Państwo połączyć z naszą ofertą w przeciągu kilku chwil.

Zapewne najbardziej interesującą opcją jest połączenie się poprzez Baselinker Connect - jesteśmy jako hurtownia dropshipping obsługująca baselinker connect
W załączniku szczegółowa instrukcja dodania naszych hurtowni! 
INTEGRACJA BASELINKER CONNECT - przed wystawieniem zalecamy zrobienie testowego zamówienia następnie kontakt mailowy w celu sprawdzenia widoczności integracji.
Rekomendujemy wystawianie ofert dopiero po wspólnej weryfikacji widoczności ofert oraz poprawnego przesyłania zamówień!

 

CONNECT ZAWIERA MAGAZYN - KATALOG PRODUKTÓW ORAZ MOŻLIWOŚĆ AUTOMATYCZNEGO PRZEKAZYWANIA ZAMÓWIEŃ

Po złożonym zamówieniu otrzymasz mail z linkiem do szybkiej płatności przelewy24 - prosimy o opłacenie - dzięki czemu zamówienie sprawnie zostanie przekazane do realizacji.


PRZEKAZYWANIE ETYKIET WŁASNYCH:

A) Klasyczne złożenie zamówienia poprzez stronę: 

Więcej szczegółów:
https://gigahurt.pl/pl/i/DROPSHIPPING-jak-realizowac-zamowienie/13

B) BASELINKER CONNECT- GŁÓWNA WZMIANKA NA POCZĄTKU TEJ WIADOMOŚCI
Udostępniliśmy Katalog w Baselinker - z przypisaną zniżką na cały asortyment oraz PRZEKAZYWANIE ZAMÓWIEŃ

***
Obsługujemy etykiety Allegro Smart, ERLI Pro i wszystkie inne

W celu integracji poprzez Baselinker Connect prosimy o kontakt mailowy HURTOWNIA@GIGAHURT.PL

INTEGRACJE:

Jesteśmy obecnie dostępni:
1. Baselinker (w tym Baselinker Connect)
2. Droplo
3. Sky-Shop

Uwagi:

- Mogą Państwo samodzielnie sprawdzić dostępność opcji wysyłki danego produktu poprzez klasyczne dodanie go do koszyka
- Mogą Państwo sprawdzić czas wysyłki danego produktu poprzez dodanie sprawdzenie go na karcie produktu

REKLAMACJE I GWARANCJA:

- na grupy towarowe: masażery, kamery, rejestratory, słuchawki (niemarkowe), kable i ładowarki (niemarkowe) rozliczamy się korektą do FV
- pozostałe produkty: wszystkie produkty objęte są gwarancją 6 miesięcy - w razie usterki wysyłamy je do dedykowanego serwisu. Wszelkie reklamacje odbierane są cyklicznie 1x w każdym tygodniu - w kolejnym kroku nadajemy paczkę z reklamowanym produktem do serwisu.

Najczęstsze pytania:
JAK MOŻEMY SIĘ ZINTEGROWAĆ?

- Jesteśmy dostawcą na Platformie DROPLO.COM, Baselinker, Sky-Shop, przez dostępne CSV, XML

Czy jest możliwość zakupów hurtowych w jeszcze lepszych cenach?

TAK! Zawsze prosimy mailowo kierować zapytania na HURTOWNIA@GIGAHURT.PL - zaproponujemy możliwie najniższą cenę

Jakie są dodatkowe opłaty za obsługę dropshipping?
Koszt 3,99 zł za spakowaną paczkę pokrywający pracę pracownika i materiały

Czy zapewniacie wsparcie posprzedażowe w razie dodatkowych pytań?
W razie dodatkowych pytań, chęci negocjacji, przedstawienia swojego punktu widzenia (z doświadczenia sprzedaży w tym modelu) zachęcamy do kontaktu mailowego HURTOWNIA@GIGAHURT.PL - odpowiadamy zawsze w czasie nie dłuższym niż 24h
W tematach pilnych dotyczących zamówień SKYPE: nick łukasz sklepjustbuy

Co jeszcze muszę wiedzieć?

- Z uwagi na opóźnienia synchronizacji stanów magazynowych, ilość dostępnych sztuk może odbiegać od realnego stanu magazynowego. W nielicznych przypadkach zastrzegamy możliwość zmiany ilości sztuk w zamówieniach (po uprzednim poinformowaniu kontrahenta), stosownie do możliwości aktualnego stanu magazynowego lub w ostateczności anulacji zamówienia
- jeśli z nadaną przesyłką jest problem - udzielamy wszelkiego wsparcia i informacji, jednak Państwo jako nadający muszą reklamować daną paczkę we własnym zakresie u przewoźnika

Czy obsługujecie zwroty?
Niestety, ale nie przyjmujemy zwrotów (najlepiej sprzedać je jako outlet bezpośrednio od siebie), bierzemy jednak pod uwagę taką możliwość w niedalekiej przyszłości

Jak wygląda fakturowanie?
Faktury: w chwili obecnej - 1 zakup = 1 faktura
docelowo w trosce o Państwa koszty - wprowadzimy fakturowanie terminowe zbiorcze, np. 1x w tygodniu.

Czy musimy podpisać umowę współpracy?
Nie wymagamy podpisywania umowy (jedynie zgoda RODO) - w załączniku skan, prośba o przesłanie wypełnionego formularza wraz z podpisem i możliwie pieczątką firmy

Wyślecie przesyłkę na mojej etykiecie?
Obsługujemy nadawanie na etykietach naszych klientów

Jaki jest czas realizacji zamówień ?

  • Każdy produkt ma dedykowany indywidualny czas wysyłki w zależności od tego w którym naszym magazynie się on znajduje.
    Deklarowany czas wysyłki dotyczy dni roboczych. Przeważnie zostaje on nadany dzień szybciej przed deklarowanym terminem. Cykl kolejnej doby liczony jest od godziny 11:00 Np. zamowienie złożone w poniedziałek o godzinie 13:00 zostanie wysłane w czwartek. Z kolei zamówienie z godz. 10:20 zostanie wysłane w środę.

 

  • Dlaczego moje zamówienie z środy zostało wysłane dopiero w poniedziałek jeśli czas wysyłki był 3 dni?
    Ma to związek z poprzednim pytaniem, mianowicie zamówienie złożone w środe po godzinie 12:00 bedzie traktowane jak zamówienie z czwartku a więc jego realizacja przypada na 3 dzień roboczy od zamówienia a więc wtorek (piątek 1. dzień, poniedziałek 2. dzień, wtorek, 3. dzień).

 

  • Czy moge wystawiać produkty na na portalach typu #Allegro, #eBay, #Ceneo, #Empik, #ERLI, #Arena, #OLX, #Shopee i na domenach własnych ?
    Tak, pamietaj jednak że wykorzystanie zdjęć niektorych producentów wymaga ich indwidualnej zgody.
  • Czy wysyłają państwo towar za granicę ?
    Jeszcze nie, ale jak zaistnieje potrzeba przesyłki miedzynarodowe zostaną uruchomione.
  • Czy wysyłacie numery listów przewozowych na e-mail ?
    Tak, wszelkie informacje łącznie z numerem listu przewozowego otrzymasz w @ oraz możesz sprawdzić na liście zamówień w ramach swojego konta.
  • Czy mogę zamawiać z opcją paczki za pobraniem (COD) ?
    Tak, oczywiście, ale na własnej etykiecie przewozowej
  • Czy XML jest darmowy ?
    Tak :)
  • Czy do paczek dołączamy ulotki, reklamy, banery itp.
    Nie. W paczce znajduje się tylko produkt lub produkty zamówione przez Państwa wraz z zabezpieczeniem, które nie jest sygnowane logami.
  • Czy cennik produktów jest stały ?
    Cennik jest uzależniony od aktualnych dostaw. Jeżeli kolejna dostawa w zakupie była tańsza, to cena produktu jest niższa. Natomiast jeżeli dostawa była droższa od poprzedniej to cena produktu wzrasta o wysokość % wartości wzrostu dostawy.
  • Czy udzielamy rabatów w sprzedaży dropshipping ?
    Tak. Udzielamy rabatów na nasz asortyment dla Klientów. Rabaty są uzależnione od marek, produktów oraz od efektywnej historii współpracy, ale wstępnie przyjmujemy 15%
  • Czy udzielamy terminów kupieckich?
    Nie, ale bierzemy pod uwagę rozważenie wprowadzenia tej opcji na przestrzeni kilku najbliższych miesięcy
  • Czy współpracujemy z osobami bez firmy ?
    Tak
  • Czy wystawiamy faktury VAT ?
    Tak. Pracujemy tylko na FV elektronicznych
  • Co dalej gdy otrzymam dostęp do konta oraz rabaty?
    Pozostaje nam rozpocząć owocną oraz długotrwałą współpracę. Po cierpliwym etapie wystawienia / opublikowania naszych ofert - czekamy na pierwsze zamówienia które z przyjemnością obsłużymy i wyślemy do Państwa klienta :)

PLIKI do integracji:


PLIKI XML: po rejestracji napisz e-mail z prośbą o PLIK XML HURTOWNIA@GIGAHURT.PL

BL CONNECT
- w razie pytań napisz na WhatsApp 783026636 lub HURTOWNIA@GIGAHURT.PL

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub
Szanujemy Twoją prywatność

Używamy plików cookie i podobnych technologii, aby zapamiętać Twoje ustawienia, prezentować spersonalizowane treści i reklamy oraz udostępniać funkcje związane z mediami społecznościowymi. Pliki cookie wykorzystujemy również do mierzenia ruchu i analizowania sposobu korzystania z naszej strony internetowej.

Domyślnie włączone są jedynie pliki niezbędne do poprawnego działania strony. Poniżej możesz zaakceptować wszystkie rodzaje plików, klikając "Zaakceptuj wszystkie", lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych). Możesz też dostosować pliki do swoich potrzeb, wybierając "Dostosuj zgody". Udzieloną zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać lub zmienić, klikając w link "Ustawienia plików cookies" na dole strony.

Szczegóły o używanych przez nas plikach cookie oraz zasadach przetwarzania danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Anuluj Zapisz ustawienia